torsdag 19. juli 2012

Vente, vente....

Har på St. Olavs Hospital er det ikke mere enn 2-3 foster i året som trenger blodtransfuskoner pga rhesusimunisering.
Akkurat nå i sommer, er vi faktisk 2! Og vi er her som oftest på de samme dagene. Også i dag!
Derfor er det min tur til å vente litt i dag. De starter den første ca halv ti. Alt sammen tar 1-1 1/2 time.
Så da ligger jeg her da, og venter.... Sulten og tørst! Om ca to timer er det min tur.
Snart kommer jordmor inn og setter på en CTG. Og så får jeg en veneflon, så jeg får litt frokost :p Haha!!!
Vente, vente....

Stig og jentene er med oppover denne gangen. Vi tok det som en liten ferietur for jentene. Dro opp på tirsdag. I går var vi i Pirbadet her i Trondheim. Det var moro for store og små:)
I formiddag skal jentene være sammen med min fantastiske tante:) Det blir nok stas for dem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar