onsdag 2. januar 2013

Dåpen nærmer seg....

13. januar skal lille store gutten vår døpes.
Jeg fikk sendt og levert alle invitasjonene før jul.
 

 

 
I morra er svarfristen. Håper mange kan komme!! Det blir en stor dag :) Egentlig to store dager ;)
Siden jeg har nesten hele familien i trøndelag og noen i Tyskland, så har vi festen på lørdag, og dåp med lunch etterpå, på søndag. Det blir stas!!!
 
 

Ønskeliste:
 

WheelyBug
 
 
Veggdekor: høydemåler
 
Tavle
 
 
 
 
Barnehage/tursekk
 
 


 
Bøker som for eksempel disse
 
 
 
 

Ugly Childrens Clothing-Marius heldress i ekte ull i str 3-6 mnd

 
Reima vinterdress i str 86
 
 
og andre klær...





 
Service og matbokser fra Blafre
 
 
 
 
 Og 
* penger
* uro med lys og lyd
* leke-lenke til vogna
 
 
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Takk for den flotte invitasjonen :)
    Så masse fint han ønsker seg :)
    ønsker han den varianten som er avbildet? eller bare en av slagsen?

    Gleder oss masse til å se dere igjen <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi gleder oss masse til å se dere igjen også!!
      Han kan godt få ulike varianter av det som er avbildet :) Som andre mønster og bilder på matboksene og sekken f.eks.

      Slett
  2. Det var en fin ønskeliste.
    leser bloggen din ofte, og mange ganger.Veldig fin og med mye bilder.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jane!!
      Jeg setter ubeskrivelig stor pris på dere alle som leser bloggen min <3
      Og jeg blir såååå glad for hver eneste komentar!!!

      Slett
    2. Skal vi skrive hva vi har kjøpt iforh. til ønskelista???litt praktisk tenkte jeg......eller??

      Slett
    3. Nei Jane, trenger ikke det. Da får vi heller bytte hvis det blir flere like gaver :)

      Slett
  3. Hei på deg;)
    Takk for den nydelige invitasjonen vi fikk til Theos dåp;)
    Delikat og nydelig som alt det andre du lager;)

    Kjempelurt å lage ønskeliste;) Her var det mye fint;)))
    Si fra om du trenger hjelp til noe til selskapet. Ikke oppvasken;))

    Klem fra tante






    SvarSlett
  4. å du, så fin headingen din er;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk tante:)
      Jeg sitter og planlegger dåpen nå. Jeg skal si ifra om det er noe du kan gjøre! Tusen takk som tilbyr :)

      Slett