mandag 28. januar 2013

Uke 1

Denne uken startet jeg med den ordentlige treningen, med kondisjon og styrke også.
Kaller dette derfor uke 1 :D

Med LiveGym kan jeg registrere all trening og har lett oversikten over hvor mye jeg har trent. Også kalorier forbrent! DU kan også sed statistikken i et diagram. Veldig oversiktelig!
Man kan også legge til trening som man gjør utenom, i statistikken.
Det er både moro og motiverende:)





Og nå, ved å skrive litt om LiveGym, så er jeg med i konkurransen om å vinne dette:





DET hadde vært kult det!!!!



2 kommentarer:

  1. Spennende;) Strukturert du som klarer å gjennomføre det hjemme! Jeg må ut av huset!! En ting er iallefall sikkert, det er godt å trene;))

    Det å åpne sjokoladeesken å finne alle bitene i ene enden var.... Men vi lo godt etter hvert;))
    Sjokolade er ikke sjokolade!!!

    Håper Theo er bedre og at snuppa er frisk;)

    Klem, klem;))

    SvarSlett
  2. Det er faktisk veldig lett tante! Har jeg en ledig halvtime, så slår jeg bare på pc'en og setter igang! Slipper planleggingen som må til med en litene en :)

    SvarSlett