mandag 15. juli 2013

Sol, sommer og late feridager...

ENDELIG har sommeren kommet til oss!!!
Og vi nyyyyter!!!
 Inne har jeg bare Orkideer
Men når sommeren kommer, da elsker jeg å pynte hagen med blomster.


 Hortensia og Pioner er mine favoritt hageblomster!


Ellers bugner hagen også i Fioler, Lobelia, Georginer, Surfina, Petunia og Eføy. 




Legger ved et bilde av en ekte sommerkake, Pavlova. 
Den nøt vi i går da vi feiret min 35 årsdag litt på forskudd. 
Naaammmm!!!


Det har blitt lite blogging i det siste. Jeg prioriterer familien og hagelivet fremfor å sitte ved pc'en. Jeg får se hvordan det blir til høsten når jeg begynner å jobbe igjen. Ikke sikkert det blir noe mere tid da.... 
Jeg vil takke dere alle for at dere leser bloggen min! Det setter jeg så utrolig stor pris på!!
Og med dette vil jeg ønske dere en 
RIKTIG GOD SOMMER <3







 


2 kommentarer:

  1. Nydelige blomster. Er litt misunnelig kjenner jeg. Min hage er et eneste stort kratt for tiden. Alt blir bedre til neste år når murer, singel og bed er ferdig. Imellomtiden får jeg nyte fine hagebilder hos deg :)
    Jeg og begynner i jobb igjen til høsten og jeg må innrømme at jeg gleder meg litt til det :)

    Riktig god sommer til også!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Å så nydelige bilder du har tatt;) Ja det er så fint hos dere;) Peonene dine var så lekre. Dere har jo en kjempeeiendom;)
    Og kaka, mmmmmmmmmmmm;) Den var kjempegod ;)
    Jeg er vel hjemme til 8 grader og nordvest(haha!!)

    Gleder meg til å se dere snart igjen;)

    Kjempeklem herfra;)

    SvarSlett