fredag 7. februar 2014

Gammelt skal bli til nytt


I mange så har disse stolene stått i kjelleren og samlet støv.
Men nå er det på tide å pusse de opp og ta de i bruk.


Retrostolene vi har på kjøkkenet skal ut.
Så rop ut om noen vil kjøpe ekte retro kjøkkenstoler :) 


 Mamma pusset opp disse for mange, menge år siden. De brukte de, så fikk jeg de i min første leilighet, men da vi kjøpte oss hus ble de lagret i kjelleren.


Nå koser jeg meg med nye kataloger fra Stoff og Stil, for å finne riktig stoff til stolene.


Cappucino og kokesjokolade må også til:)


Det er så kjekt å ha en mann som har utstyret i orden!
Da var det bare å gyve løs!





Ønsker dere en kreativ helg:)


Klem<3










4 kommentarer:

  1. Energibunt;) Spennende å se de stolene i ny drakt.
    Cappucino så godt ut;)
    Jeg har nettopp gått bort til Rema for å kjøpe kaffe, så hadde de ikke den sorten vi bruker:( Lurer på hvordan det blir her i morgen tidlig da ;)))

    God helg;)

    Klem fra Trøndelag

    SvarSlett
    Svar
    1. Energibunt...vel..det er å ta litt hardt i ;)
      Håper dagen ble bra, selv om dere ikke fikk riktig kaffe :)

      Slett
  2. Så flott det blir! Har skiftet stoff på noen stoler gjennom årene, først med verktøy som var så vondt at jeg fikk blemmer i hendene, men så kjøpte jeg en elektrisk stiftemaskin på Clas Olsson, vel invisterte et par hundre… ha en flott helg og lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, verktøyet er viktig! Er det dårlig, så blir prosjektene fort et slit og ikke noe moro!

      Slett