fredag 28. februar 2014

Heklede pulsvarmere og pannebånd, med oppskrift


Innimellom de store strikkeprosjektene må jeg ha litt småtteri å drive med.
Denne gangen ble det pannebånd og pulsvarmere.


Jeg elsker dette garnet som heter Delight og er fra Drops.


Jeg prøvde å få Leah til å være modell, men det var ikke på tale;) Hehe!!
Hun prøvde pannebåndet og pulsvarmerne, men rev det for av seg, for hun haaaater ull!! 
Det KLØØØØØR!!!
Ja, ja... Jeg finner nok noen som vil ha det ;)



Oppskrift på heklede pulsvarmere og pannebånd

Str 4-5- år
Heklenål nr 3,5

Pannebånd:
1. omg: Hekle 26 lm
2. omg: Hekle 1 fm i hver luftmaske (start med 2.lm fra pinnen)
3.-46. omg: Hekle 1 fm i hver fm.
Sy sammen

Oppskrifter på ulike blomster kan du finne her 

Pulsvarmere:
1. omg: Hekle 26 lm
2. omg: Hekle 1 fm i hver lm
3. omg: Hekle 1 fm i alle fm
4. omg: Hekle 1 fm i de 10 første fm, snu og hekle 1 fm i hver fm tilbake.
5. omg: Hekle 1 fm i alle fm
6. omg: Hekle 1 fm i alle fm
7. omg: Hekle 1 fm i alle fm
8. omg Hekle 1 fm i alle fm
9. omg: gjør som omg 4 og fortsett slik som til omg 8. Gjenta til du har til du har 18 omg.
Avslutt med 2 omg med 1 fm i hver fm.
Sy sammen, og HUSK hull til tommelen :)


Lykke til :)

Og tuuuusen takk for at du besøker bloggen min!!!!!
Jeg er helt i ekstase over alle dere som er innom! 
Det er utrolig moro!!!!!!!










4 kommentarer:

  1. Åååå de var fine;) Nydelig farger i det garnet;)
    Regner med at det er noen som gjerne vil ha disse.

    God helg;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig fint, ja, jeg er også sånn som må ha noe smått innimellom alle de store prosjektene :) Ha en fin helg, hilsen Beth

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig, herlig farge! Jeg er også glad i dette garnet og det passet perfekt til dette :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine !!!!!
    Ønsker deg en fin helg !
    Klem Anne

    SvarSlett